L'exèrcit ho ha fet en el marc d'un simulacre. Els fets han passat en plena escalada de tensió amb la comunitat internacional després que Iran hagi revelat una segona planta enriquidora d'urani
REUTERS
Teheran 27/09/2009 11:14
L'exèrcit iranià ha llançat dos míssils de curt abast durant la inauguració del simulacre de defensa i que ha començat amb l'assaig de "nous míssils" i d'un "llançamíssils múltiple", segons els mitjans iranians.
Aquests "jocs de guerra", com els han definit les Guàrdies Revolucionàries, la branca "ideològica" de l'Exèrcit iranià, tenen lloc en plena escalada de tensió amb la comunitat internacional per la revelació d'una segona planta enriquidora d'urani a la regió de Qom.
El cap de les Forces Aèries de la Guàrdia, general Hosein Salami, ha dit que els assajos inclouran el llançament de diversos míssils contra objectius múltiples i es prolongaran durant alguns dies a diferents punts del país, sense donar-ne més detalls.
Entrades populars
- EXPERIÈNCIES I LLIÇONS APRESES PER LLUÍS MORERA PASQUAL, MILITANT DEL FRONT NACIONAL DE CATALUNYA
- Carta de Condoleezza per a Chavez
- Avorten un complot per cometre un gran atac a Nova York
- Anna Punsoda: Racisme, encara? (Revista Valors)
- Els musulmans amenacen amb denunciar l'ajuntament de Lleida si no els deixen resar a la plaça Sant Joan
- Els catalans que van servir el general Ante Gotovina
- Independentistes farts d'anarquistes
- ERC s'inclina contra el burca
- Mart i Hefest: La tornada de la Historia de Guilleume Faye
- "El turbant i la creu gammada", a "Segle XX"
diumenge, 27 de setembre del 2009
Iran desafia la comunitat internacional llançant dos míssils de curt abast
L'exèrcit ho ha fet en el marc d'un simulacre. Els fets han passat en plena escalada de tensió amb la comunitat internacional després que Iran hagi revelat una segona planta enriquidora d'urani
REUTERS
Teheran 27/09/2009 11:14
L'exèrcit iranià ha llançat dos míssils de curt abast durant la inauguració del simulacre de defensa i que ha començat amb l'assaig de "nous míssils" i d'un "llançamíssils múltiple", segons els mitjans iranians.
Aquests "jocs de guerra", com els han definit les Guàrdies Revolucionàries, la branca "ideològica" de l'Exèrcit iranià, tenen lloc en plena escalada de tensió amb la comunitat internacional per la revelació d'una segona planta enriquidora d'urani a la regió de Qom.
El cap de les Forces Aèries de la Guàrdia, general Hosein Salami, ha dit que els assajos inclouran el llançament de diversos míssils contra objectius múltiples i es prolongaran durant alguns dies a diferents punts del país, sense donar-ne més detalls.
Subscriure's a:
Comentaris del missatge (Atom)
Aquest blog és

Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada