Imatge capturada de la televisió cedida per l'Agència de Notícies Yonhap que mostra al vocero de l'estat major de l'exercito norcoreano durant el seu anunci en el qual va afirmar que Pyongyang talla de manera unilateral la línia de comunicació amb Corea del Sud, l'únic canal que àdhuc existia entre les dues regions
Entrades populars
- EXPERIÈNCIES I LLIÇONS APRESES PER LLUÍS MORERA PASQUAL, MILITANT DEL FRONT NACIONAL DE CATALUNYA
- Mart i Hefest: La tornada de la Historia de Guilleume Faye
- Anticatalanisme a la plataforma Unitat contra el feixisme i el racisme
- Els catalans que van servir el general Ante Gotovina
- Carta de Condoleezza per a Chavez
- Independentistes farts d'anarquistes
- Avorten un complot per cometre un gran atac a Nova York
- Una 70 dones, la majoria menors, han estat forçades al matrimoni en els últims quatre anys a Catalunya
- Varsòvia tem l'abandó de Obama
- Els Mossos detenen un suposat terrorista islamista a Tortosa
dilluns, 9 de març del 2009
Corea del Nord amenaça amb una guerra si s'intercepta el seu satèl·lit
Imatge capturada de la televisió cedida per l'Agència de Notícies Yonhap que mostra al vocero de l'estat major de l'exercito norcoreano durant el seu anunci en el qual va afirmar que Pyongyang talla de manera unilateral la línia de comunicació amb Corea del Sud, l'únic canal que àdhuc existia entre les dues regions
Subscriure's a:
Comentaris del missatge (Atom)
Aquest blog és

Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada