Així s'expressava un dels portaveus de l'extrema esquerra catalana i regidor de la CUP d'Argentona, Eudald Calvo. El regidor afirma en una piulada al seu twitter que "estic fart ja de la democràcia" tot contraposant aquesta al socialisme, admetent així públicament, que el socialisme desitjat per la CUP seria un escenari polític no democràtic.
Entrades populars
- EXPERIÈNCIES I LLIÇONS APRESES PER LLUÍS MORERA PASQUAL, MILITANT DEL FRONT NACIONAL DE CATALUNYA
- Mart i Hefest: La tornada de la Historia de Guilleume Faye
- Carta de Condoleezza per a Chavez
- Els catalans que van servir el general Ante Gotovina
- Independentistes farts d'anarquistes
- Anticatalanisme a la plataforma Unitat contra el feixisme i el racisme
- Avorten un complot per cometre un gran atac a Nova York
- Anna Punsoda: Racisme, encara? (Revista Valors)
- Els Mossos detenen un suposat terrorista islamista a Tortosa
- CCOO alerta que el 22% dels empleats immigrants de Catalunya treballen sense contracte
Subscriure's a:
Comentaris del missatge (Atom)
Aquest blog és


Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada