El sindicat assegura que la mesura s'ha presentat d'acord amb la normativa prèvia a la reforma laboral
CCOO ha presentat avui un expedient regulador d'ocupació (ERO) davant del departament d'Empresa i Ocupació. El que pretén el sindicat és reduir en 1,7 milions d'euros la seva despesa salarial. Calculen que l'ajustament es podria traduir en una cinquantena de jornades laborals, però no han especificat la quantitat de treballadors que es veurien afectats.CCOO justifica aquesta mesura per la "disminució d'ingressos" causada per l'augment del nombre d'afiliats a l'atur (qui està aturat té una reducció del 50% de la quota), les baixes i la dificultat de trobar nous afiliats.El sindicat assegura que l'ERO "s'ha presentat d'acord amb la normativa prèvia a la reforma laboral".La negociació entre el sindicat i els treballadors va començar a principis d'any i, segons ha assegurat CCOO, l'aplicació de l'ERO es farà "amb criteris de voluntarietat, reducció de jornada, accés a jubilacions avançades i altres mesures que minimitzin el nombre de persones afectades".
Entrades populars
- EXPERIÈNCIES I LLIÇONS APRESES PER LLUÍS MORERA PASQUAL, MILITANT DEL FRONT NACIONAL DE CATALUNYA
- Mart i Hefest: La tornada de la Historia de Guilleume Faye
- Anticatalanisme a la plataforma Unitat contra el feixisme i el racisme
- Els catalans que van servir el general Ante Gotovina
- Carta de Condoleezza per a Chavez
- Independentistes farts d'anarquistes
- Avorten un complot per cometre un gran atac a Nova York
- Els Mossos detenen un suposat terrorista islamista a Tortosa
- CCOO alerta que el 22% dels empleats immigrants de Catalunya treballen sense contracte
- Anna Punsoda: Racisme, encara? (Revista Valors)
dilluns, 27 de febrer del 2012
CCOO presenta un ERO per reduir en 1,7 milions la seva despesa salarial
CCOO com les altes empreses ha de reduir plantilla, qui es manifesta ara?
Subscriure's a:
Comentaris del missatge (Atom)
Aquest blog és

Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada