Xavier Monge, alcaldable de la CUP a Barcelona declara obertament que no és nacionalista
Entrades populars
- EXPERIÈNCIES I LLIÇONS APRESES PER LLUÍS MORERA PASQUAL, MILITANT DEL FRONT NACIONAL DE CATALUNYA
- Mart i Hefest: La tornada de la Historia de Guilleume Faye
- Anticatalanisme a la plataforma Unitat contra el feixisme i el racisme
- Els catalans que van servir el general Ante Gotovina
- Carta de Condoleezza per a Chavez
- Independentistes farts d'anarquistes
- Avorten un complot per cometre un gran atac a Nova York
- Una 70 dones, la majoria menors, han estat forçades al matrimoni en els últims quatre anys a Catalunya
- Varsòvia tem l'abandó de Obama
- Els Mossos detenen un suposat terrorista islamista a Tortosa
Subscriure's a:
Comentaris del missatge (Atom)
Aquest blog és


2 comentaris:
I no es pot ser catalanista, independentista sense ser nacionalista?
Potser esteu massa obsessionats en atacar a certa gent i per això dieu certes coses...
Aviam.
Catalanisme és una paraula que s'usa per diferenciar el nacionalisme català del nacionalisme espanyol.
A Portugal no existeix la paraula portugalista, se'n diu nacionalista i prou. Declarar-se catalanista no-nacionalista és una contradicció.
És pot ser independentista sense ser catalanista/nacionalista, sí... els motius per la independència poden ser varis però principalment és el d'existir com a poble i poder ser català, si això no és nacionalista...
Publica un comentari a l'entrada