Cap de setmana de record a Lituània, Estònia i Letònia. Les tres repúbliques bàltiques han commemorat els 20 anys de la cadena humana que els seus habitants van formar per demanar la independència de la Unió Soviètica, una independència que van aconseguir dos anys després. Van ser més d'un milió de lituans, letons i estonians, segons les fonts de l'època, els que van formar una cadena d'uns 600 quilòmetres que recorria els seus territoris. La data coincidia amb el 50è aniversari del pacte Molotov-Ribbentrop, en què els soviètics van pactar amb l'Alemanya nazi l'annexió oficiosa
d'Estònia, Letònia i Lituània.
www.3cat24.cat
Entrades populars
- EXPERIÈNCIES I LLIÇONS APRESES PER LLUÍS MORERA PASQUAL, MILITANT DEL FRONT NACIONAL DE CATALUNYA
- Carta de Condoleezza per a Chavez
- Anna Punsoda: Racisme, encara? (Revista Valors)
- Els musulmans amenacen amb denunciar l'ajuntament de Lleida si no els deixen resar a la plaça Sant Joan
- Els catalans que van servir el general Ante Gotovina
- Independentistes farts d'anarquistes
- ERC s'inclina contra el burca
- Mart i Hefest: La tornada de la Historia de Guilleume Faye
- "El turbant i la creu gammada", a "Segle XX"
- Actualitat literària, EL VEL DE LA DISCORDIA, O LA DICTADURA ISLAMISTA SOBRE EUROPA: ESTARTEGIA I CLAUDICACIÓ
Subscriure's a:
Comentaris del missatge (Atom)
Aquest blog és

Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada