dissabte, 11 de juny de 2011

El negoci de l'acampada

Dídac Sánchez Costa, sociòleg proper als 'indignats' que ha estat a l'acampada de Plaça Catalunya, ha passat de ser un 'desconegut' per al gran públic a sortir per TV3 i a oferir-se a donar la seva opinió als mitjans de comunicació previ pagament.

El sociòleg, després d'haver sortit al programa Àgora, de la televisió púbica catalana, segons afirma ell mateix, te un 'catxé' més alt. En un mail que ha enviat a diversos mitjans de comunicació,  aprofitant "la llista de correus i contactes amb premsa" de l'assemblea de Plaça Catalunya, ofereix un article donant "la visió real del que passava més enllà de les càmeres" durant la intervenció dels Mossos a l'acampada.

"Si us interessés, és important que no esborreu la frase de dalt on deixo clar que es una opinió personal, i no un text conjunt de l'acampada", explica, abans de dir que "el meu catxé ha pujat una mica amb la intervenció a l'Àgora, molt felicitada per moltíssima gent". "Si us interessa, demanaria una contribució econòmica molt raonable de 150 a 250 euros", afegeix.

Dídac S.Costa ha explicat a e-notícies que fins ara "mai havia cobrat per publicar", però que l'interès d'alguns mitjans sumat a la situació actual ha fet que hagi decidit posar preu a les seves opinions. D'aquesta manera, un primer article seu costa 150 euros.


1 comentari:

Observatori de Premsa ha dit...

És genial. I té pebrots considerar-se d'un "catxé" més alt per haver sortit a l'Àgora de TV3... Res, d'aquí poc ja entrarà a la directiva d'Iniciativa a organitzar la propera "mani" anti-nuclear com un bon bolxevic.

Aquest blog és

Aquest blog és

Contador web

Vist des de...

free counters